Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 24 juli 2011

Kerstkaart met floppydisk

Er lag nog een oude floppydisk in de la. Die heb ik gesloopt en heb het zwarte schijfje er uitgehaald. 
In dat flexibele schijfje heb ik een patroontje geprikt (van 3d-kaartjes.nl) en dat geborduurd met groen glansgaren.
Een ster gevouwen van 8 elementjes en die in het midden van het schijfje geplakt.
Op het voorste deel van de kaart het midden aangegeven en op de rechterhelft een bruin stukje behang geplakt en daarna de disk in het midden.
Rond de rechterhelft  de disk losgesneden (= een halve cirkel)
De voorkant van de kaart op de middellijn dubbelvouwen.
De disk nog versierd met druppels perl gel. Tekststickers en nep stiksel aangebracht.


2 opmerkingen:

  1. hallo Wies

    wat grappig, dat je mijn kaart hebt gezien bij Anette en René,
    leuke origami kaart hen je gemaakt.
    Ik ben ook maar volger van je geworden.
    groeten uit Appingedam
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies!

    prachtig!! zo mooi gedaan, gevouwen en geborduurd.
    erg leuk!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...