Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 27 september 2011

Patronen multipanel kaarten

In het bericht van gisteren heb ik 2 multipanel kaarten laten zien. Deze zijn allebei gemaakt van een A4 karton dat in de lengte doormidden gesneden is.
De werkwijze in het filmpje van Dawn geeft de maten in inches aan.
Ik heb nu een patroon in cm gemaakt, niet alleen van de lange kaart ( 10,5 x 29,7 cm ) maar ook van een kaart gemaakt van een A4 formaat (21 x 14,85 cm)

Lange kaart
 Je ziet sommige maten op z'n kop. Dit komt omdat ik het patroon eigenlijk horizontaal gefotografeerd en bewerkt heb.
Helaas past dat niet in een bericht, je ziet dan maar een deel van het patroon.
Dus dan maar zo.

Kaart A4 formaat

En nog 2 voorbeelden van de multipanel kaart van een A4 formaat.
Gebruikt: A4 kerst- kaartkarton (action)
Crèmekleurig en groen karton
Groen lintje
Groene stempelinkt voor de randen
Uitgeponste kerstbomen
Pinguin digi van Beccy, ingekleurd met Derwent potloden

Gebruikt: A4 kerst-kaartkarton (action)
Stukje licht groen karton voor achter de digi en voor de tekst
Tekststicker, sneeuwvlok-stickertjes
Digi van Cuddly Buddly, ingekleurd met Derwent potloden

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wies, wat een lieve kaarten zeg, heel mooi
    Groetjes, greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartstikke leuke kaarten gemaakt.
    een leuke uitleg van die panelkaart, ik wist niet dat ze zo heten.
    maar als je het goed vind heb ik je foto's opgeslagen...wie weet. dank je wel voor de uitleg.
    fijne dag verder.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch weer druk bezig geweest Wies; super bedankt voor de uitleg.... ga zo'n kaart zeker een keer maken.
    Jouw uitvoeringen zijn een ware inspiratie; stuk voor stuk prachtig (ook die uit de vorige post!!).
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...