Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 25 oktober 2011

Vouwkaarten voor Kerst

Ik heb helemaal de smaak te pakken van de 
Kaart 1
Gebruikt: Kerstkarton van de Action
Geponste sneeuwvlokjes en uitgeknipte sneeuwvlokken
Perl gel
Gekalligrafeerde tekst

Kaart 2
De kaart per ongeluk andersom gesneden, evengoed de kaart toch maar gemaakt.
De gevouwen modellen gemaakt op de vouwmiddag in Ees en bestaan uit 5 elementjes.
Verder versierd met ponsfiguren en strass steentjes.
Close up van een gevouwen model.

Kaart 3
De vouwsels zijn hetzelfde als op de vorige kaart,
 alleen heb ik nu ook enkele elementjes gebruikt.
Achteraf vind ik deze kaart een beetje te druk geworden.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt inderdaad de smaak te pakken.... tja en hoe meer je er maakt, hoe meer handigheid je er in krijgt.... vind deze ook weer helemaal geweldig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, . . .je bent goed op dreef met je vouwkaarten. Ik heb dit model ook al wel eens gemaakt. Je kaarten zien er mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo...jij bent op dreef met kaarten maken!! prachtige kaarten, stuk voor stuk geweldig gemaakt,
    de kaart die jij wat druk vind...vind ik wel wat hebben. mooie kleuren, niks mis mee... (:
    mooie vouwwerk weer.
    en het kaart onderste boven...kan prima, mooie kaart ook nog.
    net als je vorige blog die kaart met dat uitgesneden rozet zijn ook schitterend!!
    succes met kaarten maken...ik geloof dat het niet de laatsten zijn..hihi
    veel plezier, ben benieuwd!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wies, het zijn mooie vouwkaarten.
    Heel leuk gemaakt.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...