Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 27 november 2011

Bloemen

Ik heb gisteren een kaart gemaakt voor de Lift Challenge.
Dit is de liftkaart van Margot en....

dit is de kaart die ik gemaakt heb.
Ik heb 3 bloemen geponst, 3 grote bruine rondjes,8 kleine bruine rondjes,8 kleinere gele rondjes en 4 blaadjes. De 3 steeltjes heb ik geknipt.
De hartjes van de bloemen en de steeltjes zijn gevuld met kettingsteekjes, ook de nerven van de blaadjes heb ik geborduurd.
De kleine bruine en gele rondjes zijn als een soort knoopjes aan elkaar vastgemaakt.
De onderste strook is van hetzelfde papier als de bloemen.
Daar een strook bruin karton met de tekst en scrappapier met zonnenbloemen.
De randen zijn gekleurd met walnoteninkt.
De bloemen van dichtbij.

Met deze kaart wil ik meedoen met  Lift Challenge # 5
Paper Crafting Journey: Anything goes

Met deze kaart zat ik in de top 3 van de Lift Challenge # 5

7 opmerkingen:

  1. Hoi Wies! Wat een toffe, originele liftkaart heb je gemaakt! Leuk het geborduurde verwerken in de bloemen! Ik vind h'm mooi!
    Heel erg bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great cards, thanks for playing with us at the papercrafting Journey, blessings Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind 'm geweldig! gaaf die bloemen, de kettingsteekjes ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HEEL mooi is deze lift! Mooi gedaan met die kettingsteekjes. Leuk dat je meedoet, Wies!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gedaan Wies. De kettingsteekjes op de bloemen geven zo'n leuk effect, net als de nerven. Super gedaan!
    Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat is dit een leukerd, zeg! Mooi gedaan met die geborduurde bloemen, erg origineel! Leuk dat je meedoet met de liftchalleng, tot de volgende challenge?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wies,

    Wat heb je de kaart mooi gelift. Heel leuk idee de geborduurde bloemen en origineel de kettingsteek.

    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...