Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 10 december 2011

Cadeaudoosje

In plaats van een kaartje, wil ik ook een paar cadeaudoosjes maken als verpakking van een doosje met chocolade staafjes.
De eerste heb ik klaar.

Instead of a card, I want to make a few gift boxes to put a box of chocolates in.
A have the first one ready.

Een koker gemaakt waar het doosje chocolade in past . Hiervoor heb ik kerstkarton van de action gebruikt. De bodem en de deksel passen weer op de koker.
De deksel heb ik nog iets moeten verkleinen met een extra binnenrand. Deze was te wijd uitgevallen, dus maar wat geinproviseerd.
Een lintje met een label en tekst om het doosje heen geknoopt.

I made a tube where the box with chocolates fits in. I used Christmas cardstock. The bottom and the cover fit on the tube.
A ribbon with label and text are tied round the box.
Op het deksel hulstblaadjes en besjes geplakt.
Binnenkort hoop ik de andere doosjes te maken en op mijn blog te plaatsen.

On the cover I pasted holly leaves and berries.
Met dit doosje wil ik meedoen met , with this box I want to join Tip Top Tuesday Challenge 64 gift
Tip: Tutorial : http://wiescreablog.blogspot.com/2011/12/werkwijze-tutorial-cadeaudoosje.html

4 opmerkingen:

  1. hele leuke doosje gemaakt. dat papier is voor mij ook herkenbaar, hihi. moet er nog een kaart mee maken.
    gr Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie kado verpakking gemaakt.
    Echt heel leuk.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely gift! mmmmMMmmm can just smell the mini chocolate from the box you used at template for this and thanks for the fabby tip! Thanks for coming to join us at Top Tip Tuesday this time, I hope you can come play again soon, hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great box for chocolates, love the Christmas colours. Thanks for joining the Gift Challenge at Top Tip Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...