Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 10 februari 2012

Vintage mannenkaart

Eerst wil ik iedereen die gereageerd heeft bedanken. Altijd leuk om de berichtjes te lezen.
En ook wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten.

En dan weer eens een nieuwe kaart.
Each Card Is Unique heeft weer een maandelijkse uitdaging. Dit keer : een kaart bestemd voor een man.
Ik heb gekozen voor een vintage kaart met de afbeelding van een zeilschip.


Achtergrondpapier uit een blok van de wibra.
Embellishments van de action
Geknoopt touw (Josephine knoop)
Hoe maak je een Josephine knoop. Uitleg HIER
en HIER
Perl gel
Vintage digi ( Beyond the Fringe)
Walnoten inkt voor de randen
Gekalligrafeerde tekst

Met deze kaart doe ik mee met de  februari challenge van Each Card is Unique

5 opmerkingen:

  1. Mooie mannenkaart Wies, ook een prachtige zeilboot.

    Groetjes en een heel fijn weekend.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige digi is die boot, hé. zo goed getekend met al die fijne lijntjes.
    je hebt een pracht van een kaart ermee gemaakt.
    leuk ook met dat knoop!!
    een hele leuke detail.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk mannen kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Wies! Mooie stoere kaart ondanks dat de kleuren vrij zacht zijn. Mooi ook met de knoop, prachtig bij het schip! Mooie layout ook, prachtig hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende mannenkaart.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...