Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 21 oktober 2012

Kerstkaart

Deze kaart heb ik gemaakt met het patroon van Duo Challenge 
Je kunt het patroon nog aanvragen tot 27 oktober.


Kerstboom uit de voorkant gesneden en een boom en rand uit groen karton.
De boom versierd met slingers en ballen (met een gelpen)
Kerstpapier van een blokje van de voordeel boekwinkel
Takje gestanst (Marianne Design) en de sneeuw  gemaakt met witte verf. 
Digi van Beyond the Fringe Crafts, ingekleurd met Derwent potloden.
Verder nog versierd met uitgponste sneeuwvlokjes en een tekststicker.

Met deze kaart wil ik meedoen met Challenge #20 van het Duo Challenge Blog

5 opmerkingen:

  1. Hallo Wies,

    Wat een mooie kaart en een heel leuk model.

    Groetrjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heele leuke kaart, Wies! Ik zal hem wel of mijn blog zetten bij het digi. Bedankt hoor...heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Wies,
    mooi patroon, hé. ik heb dit keer niet aangevraagd, leek mij iets te ingewikkeld.
    je kaart is prachtig. de kleur is schitterend.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...