Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 28 december 2012

Kaarten met irisvouwen

Voor de irisvouwgroep heb ik 2 kaarten gemaakt met de maandpatronen van Jannie

Kaart 1 

Schotse collie volgens het patroon gevouwen.
De achtergrond met bloemetjes bestempeld. De donker bruine met walnoten inkt, wat niet helemaal "strak" stempelde.
Verder nog papier van Avec gebruikt en een tekstdigi.

Kaart 2.

Glazen volgens patroon gevouwen.
Papier van de Action.
Kant.
Blaadjes (Creatables Marianne design)
Bloemen geponst.
Hartjes geknipt en hierop de voorletters van de namen van het bruidspaar.
Tekststicker

5 opmerkingen:

  1. wat gaaf!!! dit is erg leuk om te doen. heb ik ook een keer gedaan, paar weken terug. een workshop in gegeven voor een groep dames van de kerk. samen met nog een persoon.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer eens een oude techniek te zien.
    mooie kaartjes, groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè ze zijn leuk leuk geworden. Ik doe dat ook nog regelmatig.
    En dan net op jouw manier, ze moderner afwerken.
    Erg leuk gedaan.

    Groetjes Cora
    http//: creatieftorretje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi die collie! Ik zou heel graag het patroon willen hebben. Kunt u me er aan helpen?
    groetjes Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is een patroon van het blog Irisvouwen (staat rechts in de kolom bij leuke Nederlandstalige blogs)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...