Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 8 augustus 2013

Kerstkaart 2013 - 23

Voor  de weekelijkse kerstkaart heb ik deze keer een aparte kaart gemaakt. Eigenlijk is het een gevouwen ster / bloem tussen twee labels in, die je open kunt vouwen. 
Ik zag dit model op dit blog HIER met een filmpje hoe je deze "kaart" kunt maken.
Het los laten staan van de ster / bloem valt tegen. Je moet dan toch het lintje onderaan losjes vastmaken, anders lukt het "staan" bij mij in elk geval niet.

De uitgevouwen ster / bloem gevouwen van 6 papiertjes van  6,5 x 6,5 cm (Action)

Buitenkant 

Deze heb ik gemaakt met één element meer, dus van 7 origami papiertjes ( van 7,5 x 7,5 cm) Ik vind de ster dan net iets mooier uitvouwen.
Buitenkant

Yvonne's 52 weeks of Christmas

8 opmerkingen:

  1. Prachtige sterkaart Wies, mooie kleren ook.

    Groetjes van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je weer meedoet!! Mooi kaartje heb je gemaakt!! Prachtig gedaan met de ster erop!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    Ze zijn allebei heel erg mooi, al vind ik de laatste met 7 punten ook mooier..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Karten sehen superschön aus! Ich muß ehrlich gestehen, daß ich mich auch nicht entscheiden konnte, ob ich sie als Blume oder Stern hernehmen sollte! Die Idee mit der Weihnachtskarte ist Klasse! LG MsWellpappe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een SUPER creaties zijn dit Wies.....ik ga zo dat filmpje eens bekijken.....wie weet.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are gorgeous, Wies. How creative.
    Blessing hugs,
    Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterend kaarten met die ster er zo bovenop.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...