Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 29 december 2017

Kerstkaarten 2018 -2

Bij  52Weeks is de laatste challenge van dit jaar begonnen . Een goede aanloop om  weer vrolijk te beginnen  met de kerstkaarten voor het komende jaar.
Afgelopen jaar is het niet gelukt om elke week een kaart te maken.
Wie weet lukt het in 2018 wel weer.
Het begin is er in elk geval 😀
Achtergrondpapier van Joy
De stroken zijn gesneden van een overgebleven stuk papier (Wibra)
Plakparels in rood, groen en blauw
Tekstdigi
Iglo (kun je vinden op een pagina van Jan Brett)
Pinguins ingekleurd met Derwent potloden en iets verhoogd opgeplakt voor de iglo.
Rand van behang om de afbeelding (Crealies)
Favoriete Sketch 2017 Sketch 118 Sweet Sketch Wednesday

Challenge:

19 opmerkingen:

  1. Wat staan je mooi gekleurde pinguins daar lekker te koukleumen voor hun iglo, Wies....gave kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die is super gaaf Wies.
    Heel mooi de pinguins bij de iglo.
    De kerstkaart van mijn zus, die ik gekregen heb, is met dezelfde iglo, ik herkende hem meteen. Zij gebruikte deze met een eskimo bij. Ook heel mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! De iglo heb ik gelijk even opgezocht. Ga ik vast een keer gebruiken! groetjes, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pinguins, Wies en die iglo is ook mooi. Goeie tip!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele gave Wies !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje. Gezellig dat je meedoet met de Challenge van kleuren met potloden.

    Fijne jaarwisseling.

    Grietjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! Heel leuke digi.
    Fijne jaarwisseling!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg leuke kaart. En de restjes papier passen toch erg goed erbij.
    Thanks for playing with us at Creative Knockouts. Good luck!!
    Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, zo leuk die pinguïns bij de iglo ! En mooi papier ! Fijne jaarwisseling ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Wies!
    Groetjes en een fijne jaarwisseling!
    Suzan
    DT 53WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Wies!
    Voor jou en je familie een mooi....gezond en creatief 2018.
    Bedankt voor je lieve blogberichtjes van het afgelopen jaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke uitwerking van de sketch, mooi gekleurd! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat een leukerd Wies!
    Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor het nieuwe jaar xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi begin, met een prachtig voornemen Wies. Maar iedere week een kerstkaart is misschien lastig, maar ik moet je zeggen het zit in mijn systeem, ik hou ook wel van voorwerken moet ik bekennen, dus als ik eenmaal tussen het kerstpapier zit maak ik een hele reeks. Ben ik dan weer voor een tijd klaar. Deze kerstkaart met pinguin is erg leuk geworden. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart!

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is SO sweet! I love both your image and your papers. Great job. Thanks for joining in the last challenge of 2017; good luck!
    ~Jo, SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great project! Thank you so much for joining us at Crafty HazelNuts Challenge Extra, which has sadly finished now. Please come and join in the fun in the weekly challenges! http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.co.uk/
    Fiona x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...