Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 19 november 2017

Beterschap

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaarten. 
Ik heb de afgelopen week niet zoveel tijd gehad om te reageren op jullie blogs. Hopelijk lukt het deze week wel weer.
Vandaag heb ik een beterschaps kaartje om te laten zien, gemaakt met de sketch van Sweet Sketch Wednesday2

Papier uit blokjes van de Action.
Cirkels uitgestanst met een stans van Crealies
Digi van Bugaboo, licht gekleurd met Derwent potloden.
Bloemen (Action en Marianne Design)
Plakparels
Tekst (Marianne Design)
Sketch

Challenge:

-----------------------------

Met deze herfstkaart met vos ben ik DT favorite ben geworden van 
En vanavond zag ik dat ik hiermee de random winnaar ben geworden van de Hobby Vision Herfst challenge

21 opmerkingen:

  1. Love your card Wies, this is a great Bugaboo image, very pretty colours and embellishments. Great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie
    SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitvoering van de sketch Wies!
    En dan je kaart met het lieve vosje...flink in de prijzen gevallen, gefeliciteerd!!
    Welterusten xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Wies, met die gestikte randjes. Ik vind ze gaaf. Leuk dat je in de prijzen bent gevallen. Dat motiveert altijd enorm!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie digi is dit, Wies. En wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wies. Proficiat met 3x winnaar met dezelfde kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je zo goed in de prijzen bent gevallen met dezelfde kaart Wies!
    ook deze kaart is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je zo in de prijzen viel Wies,
    ik zag net dat je bij een ander blog ook in de Top3 staat..en deze kaart met cirkels is ook weer erg leuk..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card and love the take on the sketch.x[aNNie]🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the way you used the circles so effectively and the flowers are such a lovely touch
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart. Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Wies. Deze stempel heb ik ook ooit gewonnen maar nog nooit wat mee gedaan. Leuk voorbeeld zo!
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zien je niet als volger bij ons blog staan, kan dat? Als je mee wilt doen dan vragen we je volger te worden. Klinkt heel streng maar zo zijn onze regels.

      Verwijderen
  12. Dat is vreemd Caroline. Ik volg 2sistersontheblog wel. Jullie staan ook in mijn leeslijst.???????Weet niet waarom jullie mij dan niet zien als volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful card Wies, such a pretty image and papers.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card, love the colurs chosen and great take on the sketch you've followed. Thanks for joining us over at Lil Patch of Crafty Friends, good luck and hope to see you again.
    Cheers Denise
    Owner {Lil Patch of Crafty Friends Challenge}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great layout and love the beautiful image.Thank you for joining us at Crafting With Friends
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...